lensa.ro
proalpin.ro
proalpin.ro
proalpin.ro

Masa Critica cu bulina rosie

Filed under: Epoca de Piatra-Neamt |

Desi au raspuns in timp record la articolul initial pe care l-am publicat pe blog, autoritatile au decis ca e ok sa puna totusi bulina rosie pe Masa Critica. Urmeaza sa ne autorizeze sa pedalam doar dupa ce se impart pijamalele. Am sa va explic mai jos despre ce este vorba.

Hai ca incepem cu sfarsitul comunicatului trimis de Prefectura:

„La şedinţa coconvocată de prefectul Vasile Panaite au participat comisarul şef Paul Tablan, inspectorul şef al Inspectoratului Judeţean de Poliţie Neamţ, comisarul şef Cezar Asandei, comandatul Poliţiei Rutiere Neamţ, comisarul şef Radu Berejan, şeful Poliţiei Municipiului Piatra Neamţ iar din partea Primăriei a fost prezent domnul Bogdan Puşcaşu.”

In calitate de ce a fost prezent Bogdan Puscasu acolo? Pe cine reprezinta domnia sa acolo? Nu pe mine si cu siguranta nu mai reprezinta nici Primaria Piatra-Neamt dupa ce a fost demis de catre consilierii locali. Pe noi, astia direct interesati, cine ne-a reprezentat la intalnirea asta?

In continuare, sa vedem solutia gasita de cei prezenti:

„ Am convocat astăzi o întâlnire cu factorii de decizie implicaţi în autorizarea Masei Critice Piatra Neamţ. Astfel, reprezentanţii Poliţiei Rutiere Neamţ şi ai Poliţiei Rutiere Piatra Neamţ au declarat că vor acorda, în cadrul Comisiei Rutiere a Primăriei Piatra Neamţ, avizul pozitiv pentru desfăşurarea acestui eveniment urmând ca organizatorii să facă toate demersurile necesare ca toţi participanţii să aibă echipamente de protecţie iar vârsta minimă a acestora să fie de 14 ani. Ca atare, sper ca în şedinţa Comisiei Rutiere a Primăriei Piatra Neamţ de marţi, 16 mai, membrii comisiei să avizeze această frumoasă manifestare. Sunt unul dintre susţinătorii Masei Critice, eveniment la care am participat şi în anii trecuţi, şi la care voi participa cu toată deschiderea. Avem nevoie de mişcare, avem nevoie de un transport ecologic iar bicicleta este dincolo de o formă de recreere, un mijloc de transport nepoluant şi sănătos. Îi asigur pe reprezentanţii şi participanţii la Masa Critică de faptul că voi fi un paterner al acestei manifestări”, a declarat prefectul Vasile Panaite.

Domnule Panaite, adica cum „varsta minima sa fie de 14 ani”? David si Ares unde sa se plimbe cu bicicleta? Pe munte? In parcuri nu au voie, pe carosabil nu au voie, pe trotuar nu au voie, in strand nu au voie. Unde sa se plimbe, sef, copiii nostri? Daca nu in Masa Critica, cu protectia politiei si a parintilor, atunci unde si cand sa pedaleze copiii nostri? De cand e Masa Critica film sa-i puneti voi bulina rosie? Ce sunteti voi, CNA? De ce naiba in tot mapamondul asta se poate sa participe copiii sub 14 ani numai la Piatra-Neamt nu? Pentru cine facem noi Masa Critica? Pentru pensionari? Nu cumva pentru generatia tanara, sa le aratam si alternativa? Nu cumva incercam cu totii sa ne luam baietii din fata monitoarelor si sa-i punem sa faca sport?

Domnilor politisti, cat tupeu aveti sa interziceti pustilor sa pedaleze? De ce nu rezolvati problemele cu hotii minori inainte sa va apucati sa-i interziceti pe cei care vor sa pedaleze impreuna cu parintii? In loc sa va cereti scuze public de la noi pentru comportamentul politistului care si-a batut joc de toti participantii de la ultima Masa Critica, va comportati de parca ne-ati face o favoare! Unde pedaleaza copiii in „statiunea turistica de interes national Piatra-Neamt”, domnilor in uniforma?

aparate foto profesionale
lensa.ro

Nu vorbim de conditii normale de trafic ca sa se aplice legislatia la care faceti referire! Este un miting si asa cum in cadrul unui miting autorizat se permite incalcarea regulilor de circulatie, sub supravegherea politiei, nu exista niciun motiv pentru care sa nu permiteti acum prezenta copiilor la Masa Critica! Lasa sa defileze manelistii prin oras, de parca nu ar fi interzis si mersul pe carosabil!

Personal, consider praf in ochi aceasta rezolvare si decat sa pedalez fara baiatul meu langa mine la o Masa Critica autorizata din mila, prefer sa gasesc alta activitate unde inca nu s-au gasit purtatori de ochelari de cal sa impuna reguli aberante!

Nu va mai pun poze cu participanti sub 14 ani la Masa Critica de prin tot mapamondul, sigur gasiti pe cineva sa va explice cum sa le scoateti singuri de pe net…

Inchei cu Parazitii. Exprima mai bine ca mine dezgustul pe care-l simt…

Daca v-a placut articolul, puteti sa rasplatiti autorul cu un share. Daca nu, macar un like. ? Si daca v-a plictisit sau enervat maxim, e musai sa-l postati pe toate grupurile ca sa-l faceti de ras! Folositi cu incredere butoanele de mai jos ? Si da, site-ul isi plateste singur gazduirea din reclame asa ca puteti si voi sa dati un click pe vreo reclama, daca va intereseaza. Ori poate, cine stie, vreti sa va faceti reclama  sau sa-mi trimteti produse in vederea testarii si atunci folositi cu incredere formularul de contact. ?

lensa.ro
aparate foto profesionale

2 Responses to Masa Critica cu bulina rosie